Asystent / Asystentka działu współpracy z klientem

Opis stanowiska

  • Bieżąca obsługa klienta korporacyjnego
  • Przygotowanie raportów, analiz i prezentacji
  • Koordynowanie realizacji zamówień i ich obsługa logistyczna
  • Wdrażanie nowych projektów we współpracy z innymi działami
  • Udział w tworzeniu dokumentacji procesowej
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klientów

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe, najlepiej w zakresie administracji, zarządzania lub pokrewnych
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta korporacyjnego
  • Umiejętność komunikacji w języku angielskim - zarówno w mowie, jaki i piśmie
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Outlook, Word
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów oraz zarządzania czasem
  • Wysoki umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie, sumienność i chęć do pracy

Oferujemy

  • Umowa o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Program szkoleń podnoszący kwalifikacje
  • Prywatna opieka medyczna LuxMed
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
  • paczki świąteczne

Aplikuj