Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta biznesowego

Opis stanowiska

  • Bezpośrednia bieżąca obsługa klientów – koordynowanie realizacji zamówień i ich obsługa logistyczna
  • Koordynacja działań wewnętrznych – współpraca z innymi działami firmy, w celu zapewnienia realizacji zamówień i obsługi klienta zgodnie z oczekiwaniami
  • Monitorowanie postępów i wyników – ścisła kontrola procesu sprzedażowego, analiza wyników, raportowanie postępów oraz dostosowywanie strategii w razie potrzeby
  • Wdrażanie nowych projektów – przygotowywanie harmonogramu (kroków milowych) oraz zasobów potrzebnych do realizacji oraz monitorowanie postępu prac
  • Rozwój biznesu – Poszukiwanie nowych możliwości w ramach istniejących relacji oraz identyfikowanie możliwości dla dalszego rozwoju współpracy z klientami
  • Reprezentowanie firmy na rynku – udział w targach, konferencjach, spotkaniach branżowych, aby promować markę i pozyskiwać nowych klientów
  • Wsparcie klientów korporacyjnych – budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami firmy w celu zapewnienie stałego rozwoju współpracy

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie – mile widziane wyższe kierunkowe: zarządzanie, marketing, ekonomia, logistyka, lub pokrewne
  • Doświadczenie w obsłudze klienta korporacyjnego, mile widziane w obszarze pakowania produktów spożywczych
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca skuteczną komunikację z międzynarodowymi klientami
  • Zrozumienie procesów logistycznych i produkcyjnych – wiedza na temat procesów produkcyjnych oraz norm i wymagań jakościowych
  • Doświadczenie we wdrażaniu projektów – mile widziana znajomość narzędzi do prowadzenia projektów
  • Zdolności analityczne - umiejętność analizowania danych biznesowych
  • Proaktywność i inicjatywa – gotowość do podejmowania nowych wyzwań, poszukiwania nowych okazji biznesowych i wprowadzania innowacji w obszarze współpracy z klientem
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie, sumienność i dokładność

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów – umiejętność identyfikowania i nawiązywania relacji z dużymi, globalnymi markami w sektorze spożywczym
  • Znajomość rynku i konkurencji w branży opakowaniowej oraz trendów rynkowych związanych z pakowaniem produktów spożywczych

Oferujemy

  • umowa o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • program szkoleń podnoszący kwalifikacje,
  • prywatna opieka medyczna LuxMed,
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę.
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie wypoczynku
  • paczki świąteczne

Aplikuj