Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

Job Description

  • Organizowanie i obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
  • Wsparcie w przygotowywaniu i archiwizacji dokumentów biurowych
  • Koordynowanie spotkań oraz przygotowywanie sal konferencyjnych
  • Koordynowanie zamówień materiałów biurowych i dbanie o ich dostępność
  • Udzielanie wsparcia administracyjnego pracownikom i interesantom
  • Nadzór nad dokumentacją dotyczącą ochrony danych osobowych
  • Administrowanie flotą samochodową

Requirements

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Umiejętność organizacji pracy oraz samodzielność
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem

We offer

  • Umowa o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Program szkoleń podnoszący kwalifikacje
  • Prywatna opieka medyczna LuxMed
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
  • paczki świąteczne

Aplikuj