Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta biznesowego
Job Description
Bezpośrednia bieżąca obsługa klientów – koordynowanie realizacji zamówień i ich obsługa logistyczna
Koordynacja działań wewnętrznych – współpraca z innymi działami firmy, w celu zapewnienia realizacji zamówień i obsługi klienta zgodnie z oczekiwaniami
Monitorowanie postępów i wyników – ścisła kontrola procesu sprzedażowego, analiza wyników, raportowanie postępów oraz dostosowywanie strategii w razie potrzeby
Wdrażanie nowych projektów – przygotowywanie harmonogramu (kroków milowych) oraz zasobów potrzebnych do realizacji oraz monitorowanie postępu prac
Rozwój biznesu – Poszukiwanie nowych możliwości w ramach istniejących relacji oraz identyfikowanie możliwości dla dalszego rozwoju współpracy z klientami
Reprezentowanie firmy na rynku – udział w targach, konferencjach, spotkaniach branżowych, aby promować markę i pozyskiwać nowych klientów
Wsparcie klientów korporacyjnych – budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami firmy w celu zapewnienie stałego rozwoju współpracy
Doświadczenie w obsłudze klienta korporacyjnego, mile widziane w obszarze pakowania produktów spożywczych
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca skuteczną komunikację z międzynarodowymi klientami
Zrozumienie procesów logistycznych i produkcyjnych – wiedza na temat procesów produkcyjnych oraz norm i wymagań jakościowych
Doświadczenie we wdrażaniu projektów – mile widziana znajomość narzędzi do prowadzenia projektów
Zdolności analityczne - umiejętność analizowania danych biznesowych
Proaktywność i inicjatywa – gotowość do podejmowania nowych wyzwań, poszukiwania nowych okazji biznesowych i wprowadzania innowacji w obszarze współpracy z klientem
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zaangażowanie, sumienność i dokładność
Mile widziane:
Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów – umiejętność identyfikowania i nawiązywania relacji z dużymi, globalnymi markami w sektorze spożywczym
Znajomość rynku i konkurencji w branży opakowaniowej oraz trendów rynkowych związanych z pakowaniem produktów spożywczych
We offer
umowa o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie,
możliwość rozwoju zawodowego w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
program szkoleń podnoszący kwalifikacje,
prywatna opieka medyczna LuxMed,
ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę.